lördag 17 januari 2009

Lördagkväll

Ja idag har det varit mest en hemmadag...inte så roligt åka någonstans och låtsas vara trevlig och social när man har ont....sovit på soffan en timmes tid dock och det va välbehövligt...
Idag gjorde jag något som skulle vara förbjudet.....ROCKY ROAD!!!! Japps en stor form dessutom...shit för en cocoa-lover som jag är ju detta himmelriket.....jag har någon form av beroende till choklad...bara lukten kan få mig att bli sprallig som ett barn på julafton....Men vet ni....1 liiiten bit smaka jag bara...en pytte...åhhh VILL HA MER!!!!!! Men nej nej nej....jag vet bättre än så...all mat nere för idag bara nattmålet kvar...

Gokväll alla där ute i mörkret...

2 kommentarer:

Sally Li sa...

Det finns en krydda ett livselixir jag inte kan vara utan och det är kakao/choklad. Vad vore den njutningen i livet utan den? Man får dra in och inte faller för allt det andra, men några mörka bitar choklad(70%) till teet och TV på kvällen det är livskvalitet.

Det kommer jag aldrig vara förutan.

Kraaaam

Anonym sa...

Jag kunde inte hålla mig heller....blev 20 gram mörk....såååå gott va!!
Men som sagt, ibland så är det okej...måste ju unna sig.
Kram