torsdag 15 januari 2009

Känsla..

Ja jag är (försöker) att ej vara någon gnällspik.....jag tål rätt mycket och brukar ej klaga.....Jag tänker inte sitta och på något sätt tycka synd om mig själv eller vilja att någon annan tycker "naaww stackars dig" inte därför jag skriver om det här...men jag måste ju erkänna och vara ärlig...en klar besvikelse över min kropp just nu....min vilja är så jä***a stark...jag har jävlar anamma för två....ja men vad hjälper det nu då....lite otäckt tycker jag att det är nu.....rygg och kotor hmm inte roligt...nä lite rädd är jag faktiskt....(tänkte på mina marklyft igår)....men det kan jag ju inte göra något åt nu....dagen idag DEN har jag.....
Kommer inte kunna sova inatt...fasar för dessa läkare....har varit där innan liksom....men å andra sidan...smärtan driver mig nu....har haft en del rätt otäcka nätter och upplevelser i samband med den och det måste bort nu.....orkar inte ha det så hur länge som helst...det tär även på mig....det sätter sig mentalt....man blir något coco....(mer än vanligt då).....

Inga kommentarer: