onsdag 28 januari 2009

Ja här är nu lite bilder på vardagsrummet. Två närbilder på tapeterna för att visa mönstret. Vet inte varför där blev "cirklar" på bilderna men naturligtvis finns de inte på riktigt. En del småsaker kvar att fixa som en smyglist och en hörnlist ska upp. Jobbar också med ljussättningen...en rislampa ska in i hörnan där guldväggen står men ska även få till mer ljus......funderar och funderar....men måste bli rätt.
Den svarta hyllan under tv;n ska också bytas ut till en vit ev högblank....men ska avvakta lite då jag håller på att samla in pengar från sälj-saker annars kan jag inte handla den.....har ju köpstopp.....Bakom halvväggen där vid tv:n står alltså sängen (om ni undrar så är ju detta en 4:a och alla barnen har fått varsett rum).
Funderar på att köra ljusgrå färg där inne i sovdelen....vad tycker ni?? Jag tar tacksamt emot tips och ideer om ni har några...även om det gäller soffrumsdelen....typ ljus sättning.....
Än sålänge är jag vääldigt nöjd iallafall.....



































2 kommentarer:

Sally Li sa...

Jag tycker det ser jättefint ut. Men du sover du och kim i vardagsrummet? Bor ni på bottenplan eller någon våning upp?

Kram

Anonym sa...

Vad fint du har det...ser så mysigt ut så....visst är det kul att vara så händig, typiskt för den typ av tjejer som vi är eller hur.....nu kan du ju verkligen mysa där och bli sååå frisk...
Myskram på dig..