måndag 19 januari 2009

Imorgon

Ja då ska jag promenera på bandet en stund....ingen träning (styrka) innan röntgensvaren men promenad fick jag men för kallt och mörkt ute på kvällen så blir på gymmet. Sedan vet jag exakt vad jag ska göra när jag kommer hem.....duscha och sen på med min hemmagjorda anisktmask...åhhh så skönt.....just nu ser jag trött och sliten ut och det gillas inte...nä nä...måste fräshas upp lite....
Idag har jag fått 2 kommentarer ang mina bröst MYCKET positiva (av tjejer) som tyckt jag gjort helt rätt och att det ser RIKTIGT bra ut...åhhh glad jag blir...är ju sååå nöjd....blir till att köpa ny bikini i sommar för de som va för stora förra sommaren är nu för små...hi hi

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är bäst att du tar det lungt nu innan du vet något.....du det låter spännande med din asniktsmask, vad har du lagt i.....det gick kanon idag, minus 1,2 är så glad.....