måndag 5 januari 2009

Hur??

Jag förstår inte hur jag ska lyckas få ut mig själv....jag fryser så jag håller på att dö......jag vill ju jättegärna träna så det är inte det men HUR ska jag ta mig ut....sitter i soffan just nu i mysbyxor...loppan nyss klätt sig...jag har ringt de smatal jag ska ringa.
Jag börjar inbilla mig att mina vitaminer ger mig motsatt effekt...får någon form av extrem power-trötthet ca 20 min efter jag tagit dem...hmm...jag skulle behöva ner i källaren och ta lite foto på sådant jag ska sätta in på annons...behöver verkligen pengarna då försäkringskassa skiter i en och gör allt i sin egen takt....börjat fundera på vad handläggningstid egentligen är....ren väntetid innan de ens lyfter ett papper??

ja nåt kul är iallafall att jag nu börjat hitta en hel del vänner på facebook...så sjukt roligt höra av gamla klasskamrater och höra vad som hänt i deras liv under alla dessa år....

Inga kommentarer: