fredag 23 januari 2009

Fredag

Mm inatt har stackars Natta legat med 40 graders feber och kräkt. Stackarn var totalt likblek och såg verkligen riktigt dålig ut. Hon är ju otroligt duktig för inte skulle hon få för sig att väcka mig eller nåt nä nä...klarar sig själv. Nu var det så att mammainstinkten är ju alltid på så jag hörde henne och gick upp för att hjälpa henne.......fixade saft och avslagen cola. Inte bättre idag minsann....hög feber och kräker och sover......hmmm jahapps vem blir nästa nu då....

Idag har röris bytat toalettstol och vask på lilla toaletten.....klar uppfräshning....och jag storstädat hela lägenheten nu så skönt slippa ha det i helgen...
Idag började jag med creatin...ska öka på min havre lite igen och riset till lunchen.....här ska fan byggas massa...

1 kommentar:

Sally Li sa...

åhhh neeeej. men ville var först ut utav oss också och låg ju också och kräktes. Sen fick resten av oss bara feber. Håller tummarna att ni andra klarar er.