onsdag 21 januari 2009

Brösten

Ja lite uppdatering om mina nya bästisar...."the boobs" hi hi hi...jodå de mår kanon...de är lagom mjuka....fasta och sååå sjukt snygga. Jag kan inte nog tjata om hur nöjd jag är och det kanske är svårt för någon som inte varit "planka" i hela sitt liv. Massage två ggr dagligen och ett sista återbesök i februari/mars ddå även foto-tagning.

Häromdagen provade jag mina bikinisar (vet ej om jag bloggat om det redan) men iallafall så passade inte de numera så behöver köpa bikini tills i sommar och detta kommer jag göra trots mitt köpstopp, det är ju faktiskt något jag behöver. Jag med min psoriasis spenderar ju var solig dag på beachen...plus att vi ska till Kreta och då MÅSTE jag ha en bikini.

Samtidigt som jag provar bikini måste jag nu också köpa någon ny bh....Dr.Cosmo tyckte ju de andra var gränsfall nu över bröstet....får inte vara något "tryck" över kupan liksom. Hmm inga jättejobbiga problem direkt hi hi hi

Ja lät liite själviskt och ego detta inlägg men det har jag f*n rätt i nu...jag är stolt och glad över mina bröst!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du va kul att allt ser bra ut...
Red nu upp allt som är galet med kroppen och tappa inte sugen under tiden.....din tid kommer tillbaka...har så stark känsla för det......
Storpuss på dig....

Sally Li sa...

Hihihihihi! Heja heja!