fredag 12 december 2008

Träning

Hmm....jag minskar mina kolisar nu....jag kör ingen styrka än utan det blir kondition 45-60 min och ev lite utfall....förbränner inte lika mycket nu, jag bygger inget nu och därför behöver inte musklerna den återhämtningen som kolisarna ger.

Nu minskar jag mina kolisar lite sålänge till ca 100g om dagen, proteinet ser jag till att bibehålla. Jag ska till Dr. Cosmo på måndag på återbesök och ska då fråga om lätt styrketräning ex. armar och mage........Ska också fråga hur jag ska anpassa mig till lyft och rörelser nu, känner ju nu att all smärta är borta och då blir man modigare.....hmmm kan ju vara lite farligt. Jag är försiktig och tänker verkligen INTE äventyra något så att det blir komplikationer.

Klassiskt när jag får mens är sötsuget 1-2 dagen......jag har ENORMA cravings efter choklad så jag var såååå tvungen idag att äta några skedar nutella......japps jag erkänner....se visst är jag frisk nu...hi hi...nåja inget mer ikväll.....

1 kommentar:

Sally Li sa...

Choklad är rena dundermedicinen vid mens. Jag har syndat HELA veckan. Jösses ja, och såklart gått upp 1 kg. Men i morgon är det på det igen. Skam den som ger sig.

Kram