tisdag 30 december 2008

Rygg







Japps idag var det rygg och baksida axlar....började med marklyft och fick där en ordentlig kick....kände pulsen öka....yes känner att jag kommer mer och mer tillbaka.

Lägger in 3 bilder...inga bra bilder MEN jag har nästan precis börjat.....bilderna blir bättre....I promise....

Sedan var det jag och Natta som åkte till maxi.....hmmm tänk att alla i Helsingborg hade valt att åka dit samtidigt som oss....trevligt...
Allt till morgondagens bestyr ordnat...ska bli så sjukt god mat....men först ett ordentligt armpass för att sedan vila på torsdag....






3 kommentarer:

Sally Li sa...

Det ser ju jättebra ut. Inte dåliga bilder. :-) Härligt att du kommit igång igen.

Kram från en soffpotatis. :-)

Sally Li sa...

Du har nästan exakt 1 dygn att bestämma dig om köpstopp. Men du träningskläder och redskap som är för ditt ändamål som är hälsa, träning, motion för ett bättre mående är ju inga onödiga utgifter.

Skulle jag stå utan trosor så är det ju förbrukningsvara, det måste jag ju köpa om alla är helt uttjänade, samma tycker jag gäller träningskläder.

Köpstoppet innefattar allt det där som man har hemma som man verkligen inte behöver. Onödiga klädköp. Att man verkligen ska tänka sig för innan. Inga mc donalds besök och onyttig mat. Bara fixa till bra middagar hemma för billigare peng.

Det hade varit superkul om du hoppade på det. Läs min sida om mina regler och sätt upp dina egna, som du ska följa. Alla som köpstoppar har sina egna regler och sina egna shoppingfallgropar.

Kraaaaaaam

P.s du ser alldeles förträffligt vältränad ut för att ha vilat i 6 månader. Jag vet att du har motionscykel. Cyklar du mycket på den hemma eller är det bara gymmet som gäller?

Anonym sa...

Hejja på dig, va snyggt det ser ut...Pusselipuss från mig...