torsdag 18 december 2008

Älskade godingar....


Mina goa kidz.....de bästa som finns.......skolavslutningar idag och gissa om de tycker det va skönt...rätt så välbehövligt.

Var i kyrkan på Robins avslutning ikväll......usch jag fixar inte det....jag tycker det är sjukt jobbigt att gå in i kyrkan....miljoner känslor bara svallar över mig och lika många tankar rör sig i huvudet. Jag får en slags känsla att här är det tillåtet att vara ledsen....där finns nån som lyssnar på mig.....det känns....En drös av tankar på människor jag saknar som ej är i livet mer....människor jag saknar pga att de är frånvarande på annat sätt.....vill ju att människor runt omkring mig ska må bra.....Jo medberoende är jag det vet jag....jobbar hårt med det och vet också nu att jag själv måste må bra....mår inte jag bra mår inte de runt mig bra...

Blev iallafall lite jobbigt i kyrkan ikväll där jag satt ensam på en rad med alla mina tankar......


När kvällen var slut skulle niorna gå fram för att ta emot sina betyg.....min tappert kämpande goa grabb.....han var godkänd i ALLA ämnen....STORT GRATTIS!!! Visste att du var en kämpe.....

Inga kommentarer: