söndag 7 december 2008

Fitnessfestivalen

Ja såklart bar det av till Göteborg i år igen för att gå på fitnessfestivalen och titta på Luciapokalen.
Massor med erbjudande på tillskott av olika slag och märken men jag hade redan införskaffat allt det jag ska ha till min nya resa. Däremot träningskläder WWiiieee åhhh jag bara älskar....hi hi men jag var duktig denna gången endast 1 par better bodies byxor 100 kr och 1 better bodies top 100 kr.

Lucia pokalen är ju så roligt att titta på......otroligt imponerande att se hur dessa människor slitit och kämpat för att nå de fantastiska resultat de har. (en klar dröm att stå där ja).

Nåja inspirationen till den nya resan växte till max så imorgon startar jag. Alla tillskott införskaffade och kyckling för 2 dagar färdigt.....nu är det äta äta och äta som gäller.......än så länge kan jag inte styrketräna men motion blir det......ska köra promenad på löpband och får se om jag blandar det med cykling.
Den 17:e är det återbesök hos doktor cosmo igen så då får jag ta diskussionen med honom om hur det ser ut träningsmässigt.

Imorgon ser frullen dock ut ungefär såhär:
*rågflingegröt
*kruskakli
*phyllisfrön
*1 banan
*1 prottedrink
Och så en del olika vitaminer och mineraler som jag dock ej skriver ut för lovat att inte släppa kostupplägget.
Nåja får väl gå upp vid 04.00 så man hinner få i sig allt hi hi hi.....

Tanken är nu att öka på mig ett par kilo och sedan har jag det att bygga på.......

Inga kommentarer: